Whirlpool WBE 3412 A+W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool WBE 3412 A+W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,1

Thea2011 09-11-2011
Geschreven voor: Whirlpool WBE 3412 A+W

Wij hebben deze koelkast gekocht, omdat deze het beste scoorde qua geluid. Echter, het apparaat maakt de meest vreemde geluiden als hij aanslaat, waarbij het klinkt alsof er iets helemaal niet goed zit in de motor. Wij hebben er dus een monteur bijgehaald, maar helaas is er niets veranderd.
Daarbij moet je bij deze koelkast heel goed opletten dat je deur goed dicht doet, want hij valt niet vanzelf dicht. Voor je het weten staat hij de hele dag met open deur stroom te vreten.

cor65hengelo 21-01-2013

hebt u er ook zulke deuken in aan de buitenkant????hij ziet er aan de buitenkant niet uit, het lijkt wel of er op geslagen is.

miek200 01-06-2011
Geschreven voor: Whirlpool WBE 3412 A+W

Wat een vreselijk apparaat, heb er geen andere woorden voor. Hij is minder handig dan ik verwachtte en maakt best veel geluid. Maar in de kamer hoor je dat niet echt. Het ergste is nog dat hij nu na 4 maanden al stuk is, en dankzij de rookmelder waren we er op tijd bij. En de service van Whirlpool....... wat interresseert hun het dat je ruim een week zonder koel/vries zit, eerder komen ze niet. Kortom niet kopen dat ding en een ander merk kiezen als je service wilt.

kroontje120 19-07-2009
Geschreven voor: Whirlpool WBE 3412 A+W

We dachten een ruime koelkast te kopen, maar dit viel ons toch wat tegen. De bovenste etage van de koelkast loopt van laag van voor naar hoog naar achteren, dat is onhandig met inzetten. De binnenruimte is beperkter dan onze oude koelkast met dezelfde buitenmaten. De grote groentelade is wel fijn. Verder maakt de koelkast een scherp aanhoudend geluid dat wij als vervelend ervaren en slaat de koelkast vaak aan. Ook de deur van de koelkast valt niet vanzelf dicht, de koelkast geeft hiervoor geen piepsignaal o.i.d. en de plateaux veren door.

De diepvries is wel mooi ruim, alleen is het vervelend dat de lades maar beperkt uitschuiven. Het inleggen van een brood wil net.
Al met al een niet al te dure koelkast, maar we hadden beter wat meer kunnen uitgeven voor een kwalitatief betere en echt ruime koelkast.